Söndag

Började dagen med en härlig promenad i kylan.
Jag blir så trött på sånna människor som går över till andra sidan gatan så fort dom ser Kenzo. Man ser verkligen hur dom  bara glor på honom med sina förutfattade meningar. Kenzo som är så duktig, säger aldrig ett ljud när han möter nån. Däremot så har jag säkert mött 5st små hundar som blir precis galna när dom ser en annan hund.

Den 28 feb blir det utställning i Örebro, längtar som bara den!

Här kommer några bilder på Kenzo när han fick springa på baksidan.
MYCKET SNÖ :)












Kommentarer
Postat av: victoria

Hej!

jag vet hur du känner dig, det händer samma sak som med mig och Texas det är bara att skita i det, dom människorna har nog inget bättre för sig;-) Gud vad mycket snö han ser ut att drunkna haha, han är jätte fin lilla kenzo^^, puss och kram

2010-02-07 @ 11:38:56
URL: http://numberofthebeast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0